Dane podstawowe
15-404 Białystok,
ul. Młynowa 52/1,
fax: (+48) 85 745 81 13
wtorek - piątek w godz. 7.00 - 15.00 (kasa w godz. 8.00 - 14.00).
- przyłączenie nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - od wydania opinii o możliwości przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz warunków technicznych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, poprzez uzgodnienie projektu przyłączy i sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, następnie odbiór techniczny i końcowy przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego po przyłączanie (wcinkę) do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a także sprawdzenie i zaplombowanie podlicznika przeznaczonego do pomiaru zużycia wody na podlewanie ogrodu;
- zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, uaktualnianie danych w umowie, uzyskanie informacji o swoich płatnościach i rozliczeniach, podawanie aktualnych stanów wodomierzy oraz rozwiązywanie umów;
- naprawę, legalizację i sprzedaż wodomierzy;
- wykonanie ekspertyz wodomierzy;
- usługi w zakresie pracy specjalistycznego sprzętu wodociągowo-kanalizacyjnego (min. kamery TV do przeglądu kanałów);
- udostępnienie hydrantu do poboru wody na cele budowy;
- zlecenie otwarcia/zamknięcia dopływu wody lub likwidację przyłącza;
- badania laboratoryjne jakości wody i ścieków;
- składanie reklamacji i skarg;
- dokonanie w kasie zapłaty należności wynikających z faktur wystawionych przez Spółkę;
- informację o obowiązujących stawkach opłat za wodę i ścieki oraz innych usługach świadczonych przez Spółkę.
Głównym kanałem komunikacyjnym dla klienta w sytuacjach nagłych i awaryjnych jest bezpłatny numer Pogotowia Wodociągowego 994, który przyjmuje zgłoszenia przez całą dobę.
Istnieje też możliwość komunikacji Klientów ze Spółką poprzez pocztę elektroniczną. Na adres e-mail BOK@wobi.pl można całodobowo przesyłać wszelkie wnioski, informacje i zapytania dotyczący własnej nieruchomości - w zakresie usług i spraw obsługiwanych przez Spółkę.
Ponadto odbiorca usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków może skorzystać z funkcjonalności elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Do e-BOK może zarejestrować się Klient, który ma zawartą umowę z Wodociągami Białostockimi Sp. z o.o. oraz otrzymał fakturę za uzdatnianie i dostarczanie wody, a także odprowadzanie i oczyszczanie ścieków. W tym celu powinien on na stronie www.wobi.pl wejść na wyróżnioną zakładkę e-BOK, kliknąć w pole „Zarejestruj się” i postępować zgodnie z czytelną instrukcją. Po zalogowaniu się do systemu można na bieżąco przeglądać swoje faktury, kontrolować zużycie wody, składać reklamacje, podawać stan wodomierza oraz przejść na formę otrzymywania faktury w wersji elektronicznej.